Νέα συλλογική σύμβαση για 400.000 εργαζόμενους της εστίασης φέρνει αυξήσεις από 6% έως 25%

Σε μια κίνηση-σταθμό για τον κόσμο της εργασίας, η Νίκη Κεραμέως ανακοίνωσε την υπογραφή μιας από τις πολυπληθέστερες συλλογικές συμβάσεις στη χώρα, η οποία φέρνει σημαντικές οικονομικές ανάσες στον κλάδο του επισιτισμού. Η Υπουργός Εργασίας τόνισε ότι το νέο πλαίσιο που θεσπίστηκε λύνει τα χέρια εργοδοτών και εργαζομένων, οδηγώντας σε αυξήσεις μισθών που φτάνουν έως και το 25%. Με την επέκταση αυτής της συμφωνίας, θωρακίζονται πλέον 400.000 εργαζόμενοι, διασφαλίζοντας καλύτερες αμοιβές και σταθερότητα σε έναν από τους πιο νευραλγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 29, 2026

Latest Articles