Νεκροί εντοπίστηκαν δύο Μαυρόγυπες στο Δάσος της Δαδιάς

Δύο Μαυρόγυπες και ένας λύκος εντοπίστηκαν την Τετάρτη στο Εθνικό Πάρκο Δάσους Δαδιάς–Λευκίμης–Σουφλίου με ισχυρές ενδείξεις δηλητηρίασης. Ο ένας Μαυρόγυπας εντοπίστηκε σε σοβαρή κατάσταση, ενώ ο δεύτερος, όπως και ο λύκος, βρέθηκαν νεκροί.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Monday, June 22, 2026

Latest Articles