Νέος κόμβος Παρακολούθησης Επιδόσεων Τοπικής Αυτοδιοίκησης

Ένας νέος κόμβος παρακολούθησης επιδόσεων Τοπικής Αυτοδιοίκησης παρουσιάστηκε στο Μέγαρο Μαξίμου, δίνοντας στους πολίτες για πρώτη φορά πλήρη εικόνα για την απόδοση των Δήμων. Ο πρωθυπουργός τον χαρακτήρισε «εργαλείο διαφάνειας και λογοδοσίας», που θα αξιοποιηθεί και για τη χάραξη δημόσιας πολιτικής αλλά και για τις δημοτικές εκλογές του 2028.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles