Ομόφωνη ψήφιση μνημονίου για το ψηφιακό μετασχηματισμό από το δημοτικό συμβούλιο Ορεστιάδας

Ομόφωνα ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο Ορεστιάδας τη σύναψη μνημονίου συνεργασίας με τον Ευρωπαϊκό Κόμβο Ψηφιακής Καινοτομίας Δυτικής Μακεδονίας για την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού του δήμου, με υπηρεσίες αξίας περίπου 24.000 ευρώ που περιλαμβάνουν αξιολόγηση ψηφιακής ωριμότητας, έλεγχο κυβερνοασφάλειας και εκπαίδευση προσωπικού.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles