Στύλος της ΔΕΗ “κλείνει” τον ποδηλατόδρομο στην Αλεξανδρούπολη.

Ένας στύλος της ΔΕΗ έχει γίνει το επίκεντρο της προσοχής στην Αλεξανδρούπολη, καθώς βρίσκεται τοποθετημένος ακριβώς στο μέσον του νέου ποδηλατόδρομου στην οδό Θράκης, καθιστώντας δύσκολη τη διέλευση των ποδηλάτων. Ο ποδηλατόδρομος, που κατασκευάστηκε για να ενισχύσει τη χρήση του ποδηλάτου και να βελτιώσει το κυκλοφοριακό στην πόλη, στο συγκεκριμένο σημείο του, έχει μετατραπεί σε εμπόδιο για τους ποδηλάτες λόγω της ακατάλληλης θέσης του στύλου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles