Συνάντηση τουριστικών φορέων στη Σαμοθράκη

Στη Σαμοθράκη, οι τοπικοί φορείς τουρισμού συναντήθηκαν με την Αντιδήμαρχο Τουρισμού, με στόχο μία συνολική συζήτηση γύρω από τις προοπτικές συνεργασίας του νησιού με άλλους προορισμούς, την λειτουργία του τελωνείου, καθώς και την προβολή του νησιού σε τουριστικές εκθέσεις. Απώτερος στόχο αποτελεί η δημιουργία τουριστικών πακέτων και η συνεργασία με τουριστικούς πράκτορες για την προσέλκυση μεγαλύτερων τουριστικών γκρουπ.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles