33 μαθητές και μαθήτριες από τη Θεσσαλονίκη επισκέφθηκαν τον ΔΟΚ

Δείτε το βίντεο στο YouTube

Τριάντα τρεις μαθητές και μαθήτριες του 2ου ΓΕΛ Πολίχνης από τη Θεσσαλονίκη επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Κονδύλη. Στο πλαίσιο εκδρομής τους στην ευρύτερη περιοχή του Έβρου, ήρθαν και στις εγκαταστάσεις μας και ενημερώθηκαν για τη λειτουργία ενός από τους παλαιότερους δημοσιογραφικούς οργανισμούς της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles