Χαράτσι 1 ευρώ στις τουαλέτες της Ακρόπολης

Δείτε το βίντεο στο YouTube

Έντονες διαμαρτυρίες προκαλεί η ανάθεση των τουαλετών και των θυρίδων φύλαξης της Ακρόπολης σε ιδιώτες, με τους επισκέπτες να καλούνται πλέον να πληρώνουν 1€ και 2€ αντίστοιχα για τη χρήση τους. Παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου για καλύτερη καθαριότητα, οι εργαζόμενοι κάνουν λόγο για αδικαιολόγητη εμπορευματοποίηση βασικών υπηρεσιών στους αρχαιολογικούς χώρους της Αθήνας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles