Ένα έξυπνο δέντρο “φύτρωσε” στην οδό Αγίου Δημητρίου στην Αλεξανδρούπολη

Ένα νέο έξυπνο δέντρο “φύτρωσε” στην οδό Αγίου Δημητρίου στην Αλεξανδρούπολη. Το δέντρο φυσικά δεν είναι αληθινό, αλλά τεχνητό και συλλέγει ηλιακή ενέργεια μέσω φωτοβολταϊκών πάνελ, την οποία μετατρέπει σε ηλεκτρική και έτσι οι πολίτες μπορούν να σταθούν κοντά του και να φορτίσουν κινητές συσκευές.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles