Ανέστειλαν την κινητοποίηση οι αγρότες του Έβρου – Ραντεβού στην Αθήνα την Δευτέρα

Δείτε το βίντεο στο YouTube

Ανοικτό θα παραμείνει τελικά το τελωνείο των Κήπων καθώς οι αγρότες του Έβρου ανέστειλαν την προγραμματισμένη κινητοποίησή τους. Ο λόγος που τους οδήγησε σε αυτή την απόφαση είναι ένα ραντεβού που ορίστηκε για την προσεχή Δευτέρα στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και εκεί θα εκθέσουν όλα τα αιτήματά τους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles