Διπλή συνάντηση εκπροσώπων των αγροτών Έβρου με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης

Δείτε το βίντεο στο YouTube

Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης είχαν οι αγρότες του νοτίου Έβρου, αναζητώντας λύσεις στα συσσωρευμένα προβλήματα του κλάδου. Όπως τονίζουν, πρόκειται για μια τελευταία προσπάθεια διαλόγου πριν προχωρήσουν σε κλιμάκωση των κινητοποιήσεών τους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles