Εγκαινιάστηκε το νέο υποκατάστημα του Κτηματολογίου στην Ορεστιάδα

Δείτε το βίντεο στο YouTube

Εγκαινιάστηκε και επίσημα το νέο υποκατάστημα του Κτηματολογίου στην Ορεστιάδα. Στην τελετή μάλιστα παρέστη και ο πρόεδρος του Ελληνικού Κτηματολογίου Θανάσης Λίπας, ενώ η νέα δομή είναι περισσότερο εξυπηρετική για τους πολίτες, την ώρα που γίνεται μία μεγάλη προσπάθεια ψηφιοποίησης της κτηματογράφησης ανά την Ελλάδα

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 14, 2026

Latest Articles