Ένα δέντρο “φύτρωσε” στη στέγη του Βαγιαζήτ στο Διδυμότειχο

Με γοργούς ρυθμούς προχωρούν τα έργα στο Τέμενος Βαγιαζήτ στο Διδυμότειχο, το οποίο είχε υποστεί τεράστιες καταστροφές από πυρκαγιά. Αυτή τη φορά το ιστορικό μνημείο έρχεται στη δημοσιότητα για έναν πρωτότυπο λόγο που ευτυχώς δεν αφορά σε κάποια γραφειοκρατική διαδικασία. Ο λόγος για τον οποίο προβάλλεται σήμερα είναι ότι στην κορυφή της στέγης του, δεσπόζει ένα δέντρο!

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles