Δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο η καλοκαιρινή περίοδος καθώς δύο ηλικιωμένοι άνθρωποι έχασαν την ζωή τους στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με απόσταση μόλις λίγων ωρών. Το πρώτο περιστατικό σημειώθηκε στην παραλία Δικέλλων στην Αλεξανδρούπολη ενώ το Δεύτερο στην Θάσο βυθίζοντας στο πένθος της οικογένειές τους και υπενθυμίζοντας με τον πιο σκληρό τρόπο τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει η θάλασσα .



