Εξέπνευσε η προθεσμία για τα ακαθάριστα οικόπεδα στους Δήμους της επικράτειας. Στον δήμο Αλεξανδρούπολης όπως όλα δείχνουν οι πολίτες έχουν προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε να αποφύγουν τις βεβαιώσεις προστίμων οι οποίες την φετινή χρονιά είναι τσουχτερές .



