Η Ειρήνη Αγαπηδάκη φιλοξενήθηκε στην εκπομπή "Ενώπιος Ενωπίω" του Νίκου Χατζηνικολάου και σε κάποια στιγμή δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της, όταν προβλήθηκε ένας ρεπορτάζ από τον Έβρο, όπου ξεκίνησαν τα προγράμματα δωρεάν προληπτικών εξετάσεων για όλους, πριν από ενάμιση χρόνο. Ο ηλικιωμένος κάτοικος του Δερείου, ο κύριος Αχμέτ, μίλησε στην κάμερα της εκπομπής για τις εξετάσεις που του έσωσαν τη ζωή, ευχαριστώντας την υπουργό για την δουλειά που κάνει.






