Στο Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ φέρνει η Λαϊκή Συσπείρωση το ζήτημα της κατάργησης των απαλλαγών διοδίων στην Εγνατία Οδό, κάνοντας λόγο για νέα επιβάρυνση επαγγελματιών και κατοίκων της περιοχής. Η παράταξη ασκεί κριτική στην κυβέρνηση και την Περιφερειακή Αρχή, ζητώντας ελεύθερη πρόσβαση σε ασφαλείς οδικούς άξονες και κατάργηση των διοδίων.



