Η «Διαχείριση και μεταφορά επικίνδυνων εμπορευμάτων – αποβλήτων στην Ελλάδα» θέμα ημερίδας

Μια ενδιαφέρουσα ημερίδα με τίτλο: «Διαχείριση, διακίνηση, ασφάλεια και μεταφορά επικίνδυνων εμπορευμάτων – αποβλήτων στην Ελλάδα», έγινε στην Αλεξανδρούπολη, το πρωί της Τετάρτης. Την ημερίδα διοργάνωσε η Γενική Διεύθυνση Μεταφορών & Επικοινωνιών της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles