Ολοκληρώνεται ο κόμβος σύνδεσης Εγνατίας με ΠΓΝΑ – Αναζητείται η «χρυσή» τομή για την ένωση ΔΠΘ-ΠΓΝΑ

Ο κόμβος σύνδεσης της Εγνατίας Οδού με το ΠΓΝΑ, φαίνεται πως φτάνει στην ολοκλήρωσή του, αλλά η παράκαμψη της ένωσης του Πανεπιστημίου με το νοσοκομείο, παραμένει στον «αέρα», καθώς δεν έχει βρεθεί η «χρυσή» τομή μεταξύ της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. και του Πρυτανικού Συμβουλίου του ΔΠΘ, για την είσοδο των ασθενοφόρων, σε διάδρομο που πρέπει να κατασκευαστεί εντός της Πανεπιστημιούπολης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles