Δρόμος «παγίδα θανάτου» ο κάθετος άξονας της εγνατίας οδού προς Ορεστιάδα – Τα παράπονα των Εβριτών

Την αγανάκτησή τους για την κακή κατάσταση του κάθετου Άξονα της Εγνατίας οδού που οδηγεί από την Αλεξανδρούπολη προς την Ορεστιάδα, εκφράζουν οι κάτοικοι του βορείου Έβρου. «Οι 52.000 ψυχές του Βορείου Εβρου προφανώς είμαστε πιο αναλώσιμοι, οπότε δεν χρειαζόμαστε Εγνατία οδό», αναφέρει μιλώντας στο ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ, η Πρόεδρος Δικηγορικού Συλλόγου Ορεστιάδας Άννα Μεμετζή.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles