1 χρόνος από τη μεγάλη φωτιά στο Δάσος της Δαδιάς που έκαψε 34.000 στρέμματα – Τι έργα έχουν γίνει

Για τον έναν χρόνο από την ολέθρια πυρκαγιά που ξέσπασε στο δάσος της Δαδιάς, μιλά στο ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ, ο αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής, Βασίλης Δελησταμάτης, εξηγώντας ότι έχει τελειώσει το κόψιμο και η απομάκρυνση των καμένων δέντρων από τους υλοτόμους, και από τη Δευτέρα ξεκινούν τα αντιδιαβρωτικά έργα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles