Στήριξη Στ. Σταυράκογλου στο αίτημα του μητροπολίτη Ανθίμου για ίδρυση κτηνιατρικής στην Αλεξ/πολη

Επιστολή στον πρωθυπουργό απέστειλε ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως, Τραϊανουπόλεως και Σαμοθράκης, Άνθιμος, με την οποία ζητάει να ιδρυθεί κτηνιατρική σχολή στην Αλεξανδρούπολη, επαναφέροντας ουσιαστικά ένα πάγιο αίτημα του πανεπιστημίου, των τοπικών φορέων και της κοινωνίας. Την ανεπιφύλακτη στήριξη του στο αίτημα του μητροπολίτη δηλώνει, ο υποψήφιος δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, με την παράταξη «ΑΡΧΗ» Σταύρος Σταυράκογλου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles