Έκκληση από την UNESCO ώστε να απαγορευτούν τα κινητά στα σχολεία

«Πρώτα οι μαθητές» είναι το «μότο» της Unesco κάνοντας έκκληση για απαγόρευση των κινητών τηλεφώνων στα σχολεία όλου του κόσμου. Προκειμένου να αντιμετωπιστεί η διάσπαση προσοχής των μαθητών την ώρα που βρίσκονται στην τάξη, να βελτιωθεί η διαδικασία της εκπαίδευσης και να προστατευτούν τα παιδιά από το διαδικτυακό bullying, έκθεση της Οργάνωσης του ΟΗΕ για την εκπαίδευση, την επιστήμη και τον πολιτισμό, ανέφερε ότι η μόνη λύση είναι η καθολική απαγόρευση των κινητών στα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles