“2η Ματιά”: Γιατί Γερμανία, Βουλγαρία & Αυστρία δεν έχουν φωτιές στα δάση τους;

Πρεμιέρα έκανε – νωρίτερα από κάθε άλλη φορά – η εκπομπή “2η Ματιά” του Σταύρου Κονδύλη, στο ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ. Με τον δικό του αιχμηρό τρόπο, ο Σταύρος Κονδύλης σχολίασε και την τραγική κατάσταση που επικρατεί με τις δασικές πυρκαγιές, και αυτήν τη χρονιά στη χώρα μας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles