Σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό για την αποτίμηση των καταστροφών στον Έβρο

Ευρεία σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, πραγματοποιήθηκε στο νομαρχείο Έβρου. Αντικείμενο της συζήτησης ήταν η αποτίμηση των καμένων εκτάσεων, οι αποζημιώσεις προς τους πληγέντες , καθώς επίσης και ο σχεδιασμός αντιδιαβρωτικών και αντιπλημμυρικών έργων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles