Αγνοείται η «τύχη» του νέου Αστυνομικού Μεγάρου της Αλεξανδρούπολης – Παραμένει στον «πάγο» το έργο

Καθυστέρηση καταγράφεται στην δημοπράτηση του Νέου Αστυνομικού Μεγάρου της Αλεξανδρούπολης, με αποτέλεσμα να υπάρχει δυσφορία από τα στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας στην περιοχή, τα οποία έχουν πολλές προσδοκίες και αναμένουν το νέο κτίριο. Μέχρι στιγμής το έργο παραμένει στον «πάγο», καθώς δεν υπάρχουν νεότερες πληροφορίες, ενώ με βάση τον αρχικό προγραμματισμό, έπρεπε η δημοπράτηση να γίνει τον Νοέμβριο του 2021.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles