Δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για την αξία της έγκαιρης διάγνωσης του διαβήτη

Δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για την αξία της πρόληψης, της έγκαιρης διάγνωσης και της σωστής διαχείρισης του διαβήτη πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί, μπροστά στο Δημαρχείο της Αλεξανδρούπολης. Αφορμή για την εν λόγω δράση, αποτέλεσε η Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη, που εορτάζεται κάθε χρόνο στις 14 Νοεμβρίου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles