Δεύτερο υδροταμιευτήρα σχεδιάζει η ΔΕΥΑ Αλεξανδρούπολης λόγω της παρατεταμένης ξηρασίας

Στη δημιουργία δεύτερου υδροταμιευτήρα στην Αλεξανδρούπολη προχωρά η ΔΕΥΑ, λόγω των αυξημένων αναγκών του δήμου συμπεριλαμβανομένων και των οικισμών αυτού. Οι μεγάλες περίοδοι ξηρασίας επίσης, που προκαλεί η κλιματική αλλαγή, συντείνουν στην άμεση ανάγκη διασφάλισης της περιοχής με αποθέματα ποιοτικού νερού.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles