Οι μαθητές του σχολείου δεύτερης ευκαιρίας επισκέφθηκαν το Ιστορικό Μουσείο της Αλεξανδρούπολης

Στα ιστορικά γεγονότα, στα μνημεία και στη σύγχρονη ιστορία της Αλεξανδρούπολης περιηγήθηκαν οι εκπαιδευόμενοι στο σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας. Η ξενάγηση έγινε στο φιλόξενο Ιστορικό μουσείο της πόλης από την υπεύθυνη του εκπαιδευτικού προγράμματος του μουσείου, την ακαδημαϊκό κυρία Άρτεμις Παπαηλία. Στο μουσείο αποτυπώνεται με αριστοτεχνικό τρόπο, με εικόνες και αντικείμενα η κοινωνική οικονομική και πνευματική εξέλιξη της Αλεξανδρούπολης. Τους εκπαιδευόμενους του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί και ο διευθυντής Μιχάλης Αναγνωστόπουλος.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 28, 2026

Latest Articles