Διήμερο μπαζάρ πραγματοποίησε ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξ/πολης

Διήμερο χριστουγεννιάτικο μπαζάρ στήθηκε στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης, μπροστά από το Δημαρχείο της πόλης, χθες Κυριακή και σήμερα Δευτέρα, με δημιουργίες από τους μαθητές και τους γονείς του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου της Αλεξανδρούπολης. Τα λιγοστά έσοδα θα διατεθούν για τις ανάγκες των μαθητών του σχολείου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles