«Άνοιξε» το κυνήγι στο Δέλτα του Έβρου – Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου η κυνηγετική περίοδος

Άρση απαγόρευσης κυνηγιού στο Δέλτα Έβρου, για κυνήγι της Τσίχλας, της Μπεκάτσας και της Φάσσας, αποφάσισε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, μετά από σχετική εισήγηση του Δασαρχείου Αλεξανδρούπολης. Πιθανότατα αυτή θα είναι η τελευταία τροποποιητική απόφαση για την φετινή σεζόν, καθώς η κυνηγετική περίοδος ολοκληρώνεται στο τέλος του Φεβρουαρίου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles