Σε συμφωνία με τους εμπόρους στρωμάτων προχώρησε ο Δήμος Αλεξ/πολης – Θα συλλέγουν τα παλιά

Ένα οριστικό τέλος στην άναρχη εναπόθεση των στρωμάτων, στα πεζοδρόμια, δίπλα από κάδους απορριμμάτων, επιχειρεί να βάλει ο Δήμος Αλεξανδρούπολης, προχωρώντας σε ειδική συμφωνία με τους εμπόρους στρωμάτων της περιοχής. Ειδικότερα, οι έμποροι θα αναλαμβάνουν την παραλαβή των παλαιών στρωμάτων από τους πελάτες τους και στη συνέχεια θα τα μεταφέρουν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, ώστε τα συνεργεία του Δήμου να πηγαίνουν τα στρώματα στην ανακύκλωση.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Friday, June 26, 2026

Latest Articles