Γιατροί από τα επείγοντα του ΠΓΝΑ μετακινούνται στο νοσοκομείο Ξάνθης για να καλύψουν τα κενά

Τις ανάγκες του ΤΕΠ του ΓΝ Ξάνθης καλούνται να καλύψουν οι 5 γιατροί που εργάζονται στο τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του ΠΓΝΑ. Οι μετακινήσεις θα αφορούν κάθε φορά έναν ιατρό των ΤΕΠ του ΠΓΝΑ. Ο πρώτος γιατρός ήδη μετακινήθηκε προκειμένου να καλύψει κενά στο νοσοκομείο της Ξάνθης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles