Εδώ και 6 μήνες απλήρωτοι οι ελαιοπαραγωγοί – Ζητούν συνάντηση με τον Πρωθυπουργό στην Αλεξ/πολη

Αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, δηλώνουν οι πληγέντες ελαιοπαραγωγοί του Έβρου, καθώς εδώ και περίπου 6 μήνες μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές, δεν έχουν λάβει την παραμικρή αποζημίωση. Αυτό που ζητούν είναι να γίνει μια συνάντηση με τον πρωθυπουργό, στην Αλεξανδρούπολη, ώστε να λάβει πλήρη γνώση ο Κυριάκος Μητσοτάκης, για τα προβλήματά τους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles