Τα γλαροπούλια ξαναήρθαν στην Αλεξ/πολη! – Κρωξίματα κάθε ώρα και στιγμή

Όχι, δεν είναι πρωταπριλιάτικο αστείο. Μαζί με τις υψηλές -σχεδόν καλοκαιρινές- θερμοκρασίες, ήρθαν και οι πρώτοι γλάροι στην Αλεξανδρούπολη. Τα κρωξίματά τους ήδη αντηχούν παντού, ενοχλώντας ντόπιους, αλλά και ξένους επισκέπτες.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles