Νόμιμο με την υπογραφή του Αντιπεριφερειάρχη ΑΜ – Θ το πάρκινγκ στην παλιά ιχθυαγορά Αλεξανδρούπολης

Τη βεβαίωση νόμιμης έναρξης λειτουργίας του υπαίθριου σταθμού επιβατικών αυτοκινήτων, 26 θέσεων, στο οικόπεδο της παλιάς ιχθυαγοράς Αλεξανδρούπολης, υπέγραψε ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου Βαγγέλης Πουλιλιός. Έτσι το παρκινγκ παραδίδεται πλέον στους δημότες και τους επισκέπτες της πόλης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles