Οριστικοποιήθηκε η χρηματοδότηση του αρδευτικού δικτύου Πέπλου – Τεράστιο βήμα για τους αγρότες

Επίσημη πλέον είναι η ένταξη και χρηματοδότηση του έργου υπογειοποίησης του αρδευτικού δικτύου Πετάλου Πέπλου του δήμου Αλεξανδρούπολης, από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης (2014-2022) το έργο υπογειοποίησης του αρδευτικού δικτύου Πετάλου Πέπλου του δήμου Αλεξανδρούπολης. Το πρωί του Σαββάτου στο Δημοτικό Κατάστημα Φερών ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης και ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης κ. Γιάννης Ζαμπούκης παρουσίασαν περισσότερες λεπτομέρειες για το έργο «Υπογειοποίηση αρδευτικού δικτύου Πετάλου Πέπλου του ΤΟΕΒ Πετάλου Πέπλου».

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles