Διαμαρτυρία του Δικηγορικού Συλλόγου για την ασφυκτική προθεσμία της διαδικασίας του κτηματολογίου

Σε διαμαρτυρία προς τον Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης προέβη ο Δικηγορικός Σύλλογος Αλεξανδρούπολης, επισημαίνοντας ότι η προθεσμία για την ολοκλήρωση της διαδικασίας διόρθωσης λαθών του Κτηματολογίου δηλαδή από 1 έως 30 Αυγούστου, είναι πολύ μικρή και εν μέσω θερινών διακοπών. Ο Δικηγορικός Σύλλογος ζητάει να μετατεθεί η προθεσμία αυτή για τον Σεπτέμβριο ώστε να υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος προετοιμασίας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles