Η Αλεξανδρούπολη τίμησε την επέτειο από την ανεξαρτησία της Αρμενίας

Το περασμένο Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου ο δήμος Αλεξανδρούπολης φωταγώγησε το κτίριο της πρώην τράπεζας της Ελλάδας με τα χρώματα της σημαίας της Αρμενίας για την επέτειο της Ανεξαρτησίας της.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles