Για 2η συνεχόμενη τριετία βραβεύτηκε η Αλεξανδρούπολη ως πόλη φιλική προς τα ποδήλατα

Για 2η κατά σειρά τριετία ο Δήμος Αλεξανδρούπολης βραβεύτηκε με το σήμα Bike Friendly του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Τουρισμού και του Υπουργείου Μεταφορών. Μια σύγχρονη πόλη πρέπει να δίνει χώρο και προτεραιότητα σε ποδηλάτες και πεζούς.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles