Νέο δικαστικό μέγαρο για την Αλέξανδρουπολη

Στην Αλεξανδρούπολη βρέθηκε o Υπουργός Δικαιοσύνης, Γιώργος Φλωρίδης, την Πέμπτη 3 Οκτωβρίου στο πλαίσιο του 15ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Δικηγορικών Συλλόγων. Το συνέδριο διεξάγεται στην πόλη, παρουσία Εκπροσώπων Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Βουλευτών Έβρου, του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Δικαστικών Λειτουργών της Περιφέρειας του Εφετείου Θράκης και άλλων επισήμων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles