Απάντηση του Υπουργού Υγείας για σύνδεση Εγνατίας Οδού με ΠΓΝΑ – Ευθύνες σε περιφέρεια ΑΜΘ και ΔΠΘ

Το Υπουργείο Υγείας, μετά από αποκάλυψη εγγράφου του Υπουργού Άδωνι Γεωργιάδη, αναφέρει ότι την ευθύνη για την μη λειτουργία στο σημείο κόμβου Εγνατίας στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, φέρουν το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles