Λαμπρή υποδοχή φοιτητών στο Τμήμα Ψυχολογίας στο Διδυμότειχο!

Πραγματοποιήθηκε η υποδοχή των φοιτητών Ψυχολογίας στο Διδυμότειχο Το καλωσόρισμα των πρώτων φοιτητών του τμήματος Ψυχολογίας του Δ. Π. Θ. στο Διδυμότειχο, έγινε το απόγευμα της Δευτέρας 14 Οκτωβρίου, στις εγκαταστάσεις του πανεπιστημίου, παρουσία του Μητροπολίτη και θεσμικών οργάνων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles