20 χρόνια από την ενθρόνιση του Μητροπολίτη Άνθιμου

Σαν σήμερα, πριν από 20 χρόνια, στις 5 Νοεμβρίου 2004, η Ιερά Μητρόπολις και ο λαός της Αλεξανδρουπόλεως υποδέχονταν στο κέντρο της πόλεως τον νέο Ποιμενάρχη της, τον Σεβ. Μητροπολίτη κ. Άνθιμο, και λίγο αργότερα στον Μητροπολιτικό Ναό, τελέσθηκε η ενθρόνιση παρουσία πλήθους κόσμου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles