Με λαμπρότητα τελέσθηκε θεία λειτουργία για τα 20χρόνια ενθρόνισης του Μητροπολίτη Άνθιμου!

Με αφορμή την επέτειο της 20ετούς ποιμαντορίας του Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κ. Ανθίμου τελέσθηκε την Κυριακή 10 Νοεμβρίου , στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου, ο όρθρος και η Αρχιερατική Θεία Λειτουργία από τον Μητροπολίτη κ.κ.Άνθιμο

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles