ΑΑΔΕ: Οργανωτική αναβάθμιση των τελωνείων στην ελληνοβουλγαρική μεθόριο

Ευχάριστα είναι τα νέα για τα τελωνεία που βρίσκονται στην ελληνοβουλγαρική μεθόριο, καθώς αναβαθμίζονται οργανωτικά, σύμφωνα και με απόφαση της ΑΑΔΕ. Ο Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ, Χριστόδουλος Τοψίδης, εξήρε την κίνηση αυτή της ΑΑΔΕ, σημειώνοντας πως κύριος στόχος είναι η προστασία της επιχειρηματικότητας κοντά στα σύνορα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles