Αναζήτηση χρηματοδότησης για την αξιοποίηση του κτιρίου της Τ.τ.Ε.

Χρηματοδότηση αναζητά ο Δήμος Αλεξανδρούπολης, προκειμένου να προβεί στην ανακαίνιση, αρχικά, του ισογείου του κτιρίου της πρώην Τράπεζας της Ελλάδος, το οποίο αγόρασε πριν λίγους μήνες, έναντι 1,3 εκ ευρώ.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles