Σε κλίμα κατάνυξης τελέστηκε ο Μεγάλος Συγχωρετικός στον Άγιο Νικόλαο

Το απόγευμα της Κυριακής της Τυρινής 2 Μαρτίου, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου, τελέσθηκε ο Α’ Κατανυκτικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Μητροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως κ.κ. Ανθίμου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles