Νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας των εργατικών σωματείων και πολιτών για την τραγωδία των Τεμπών.

Νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την τραγωδία των Τεμπών πραγματοποιήθηκε -μεταξύ άλλων μεγάλων πόλεων- στο δημαρχείο της Αλεξανδρούπολης. Εκεί βρέθηκαν εκπρόσωποι των εργατικών σωματείων και πολίτες όπου βροντοφώναξαν και ζήτησαν δικαιοσύνη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles