20 Μαρτίου: Ημέρα στοματικής υγείας

Το Περιφερειακό Τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Αλεξανδρούπολης με αφορμή τον Εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρα Στοματικής Υγείας διοργάνωσε δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για την πρόληψη και προαγωγή της γνώσης σε θέματα στοματικής υγείας σε όλες της ηλικίες, καθώς αυτή συνδέεται με τη γενικότερη υγεία και ευζωία. Η κάμερα του Θράκη Νετ ήταν εκεί.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles